Otázky a odpovědi

  1. Jak společnost NEDIS určuje ceny?
  2. Jakým způsobem mohu zaslat objednávku?
  3. Kdy mohu zaslat objednávku?
  4. Jaké jsou dodací lhůty společnosti NEDIS?
  5. Jak společnost NEDIS doručuje objednané zboží?
  6. Jaké jsou přepravní náklady?
  7. Mohu si objednávku vyzvednout osobně (nebo prostřednictvím třetí osoby)?
  8. Jak mám postupovat v případě, že dodávka není v pořádku?
  9. Kdy obdržím fakturu?
  10. Nabízí společnost NEDIS slevy?
  11. Mohu zakoupené zboží vrátit?
  12. Nabízí společnost NEDIS speciální akce?
  13. Jak ve svých údajích změním adresu?
  14. Mohu ve svém e-shopu použít obrázky a texty společnosti NEDIS?


1. Jak společnost NEDIS určuje ceny??
Společnost NEDIS je silným hráčem na trhu. Každý den vyhledáváme na mezinárodním trhu co nejnižší nákupní ceny tak, abychom i Vám mohli poskytnout co nejnižší nákupní cenu. To znamená, že se naše ceny mění. Nabízíme čtyři druhy množstevních slev – čím více objednáte, tím nižší budete mít cenu. Naše ceny neobsahují DPH ani žádné další poplatky stanovené vládou, dopravní náklady ani případné balné. 

2. Jakým způsobem mohu zaslat objednávku?
Nejlepším způsobem, jak zaslat objednávku, je prostřednictvím naší webové stránky, e-mailem či telefonicky.
Webová stránka: webshop.nedis.cz
E-mail: nedis@nedis.cz
Telefon: +420 499 811 363

3. Kdy mohu zaslat objednávku?
Objednávku zaslanou prostřednictvím naší webové stránky či e-mailem můžete zaslat naprosto kdykoli.

4. Jaké jsou dodací lhůty společnosti NEDIS?
Objednávku, kterou zašlete v pracovní den do 13:00, odešleme ještě ten samý den a zboží obdržíte do 5 pracovních dní.

5. Jak společnost NEDIS doručuje objednané zboží?
Veškeré zboží dodáváme prostřednictvím kurýrních služeb.

6. Jaké jsou dopravní náklady?
Kromě ceny zboží účtujeme navíc ještě náklady na dopravné a pojištění. Výše těchto nákladů závisí na hodnotě objednávky:

Hodnota objednávky Manipulační poplatek Poštovné
nižší než 2000,- Kč 200 Kč 200 Kč
2001,- až 5000,- Kč 0 Kč 200 Kč
vyšší než 5000,- Kč 0 Kč 0 Kč
Všechny uvedené částky jsou bez DPH

7. Je možné si objednávku vyzvednout osobně (nebo prostřednictvím třetí osoby)?
Jsme vybaveni automatizovaným systémem objednávek a balení a dodávky odesíláme prostřednictvím kurýrní služby. Bohužel, proto není možné, abyste si objednávku vyzvedli osobně.

8. Jak mám postupovat v případě, že dodávka není v pořádku?
Nesouhlasí-li obsah dodávky s údaji uvedenými na dodacím listu, obraťte se prosím ještě ten samý den na prodejní oddělení (telefon: +420 499 811 363). Uschovejte si číslo zboží, číslo objednávky a datum dodání, abychom Vám mohli poskytnout nejlepší možnou službu.

9. Kdy obdržím fakturu?
Společnost NEDIS odesílá fakturu elektronicky, případně poštou a zákazník ji obdrží v rozmezí +/- 1 dne od dodání zboží. Dodržíte-li naše standardy plateb, nabídneme Vám možnost kreditu. 

10. Mohu zakoupené zboží vrátit?
Bohužel, nemůžeme přijmout zpět položky, které byly objednány omylem. Pokud však obdržíte položku, která nesouhlasí s Vaší objednávkou, nebo obdržíte vadný kus, nahlaste to prosím prostřednictvím speciálního formuláře do 5 pracovních dní. Tento formulář naleznete na našich webových stránkách (www.nedis.com), nebo Vám jej můžeme zaslat faxem nebo e-mailem. Použijte jej, aby Vám mohlo být doručeno písemné oznámení a potvrzení. Přijmeme-li vaši reklamaci, zašleme Vám číslo RMA. Zabalte zboží do odolného balicího materiálu a ihned nám balíček zašlete zpět. Nezapomeňte na něj napsat číslo RMA. Položky vrácené bez RMA nemůžeme přijmout. Poštovní náklady na neoprávněně vrácené položky budou účtovány odesílateli.

11. Nabízí společnost NEDIS speciální akce?

Speciální akce naleznete v našem magazínu SOM nebo na našich webových stránkách. Můžete se také přihlásit k odběru našeho zpravodaje, ve kterém pravidelně vycházejí informace o akčních nabídkách.

12. Jak ve svých údajích změním adresu?
Zašlete nám prosím e-mail se svou novou adresou nebo nám ji sdělte po telefonu.
Tel.: +420 499 811 363
E-mail: nedis@nedis.cz

13. Mohu ve svém e-shopu použít obrázky a texty společnosti NEDIS?
Chceme Vám být více než nápomocni ve zvyšování vašeho obratu, například prostřednictvím internetu. I když společnost NEDIS vlastní autorská práva na obrázky a texty na webových stránkách NEDIS, můžete je, po předchozím podepsání uživatelské smlouvy, zdarma využít. Více informací získáte od našeho prodejního oddělení.
Telefon: +420 499 811 363
E-mail: nedis@nedis.cz

 14. Co znamená Drop Shipment?
Naši službu Drop Shipment mohou prodejci využít k dodání objednávek přímo spotřebitelům. Společnost NEDIS za Vás tuto službu zařídí a bude vystupovat jako servisní partner.